طراحی وب سایت

طراحی وب سایت دردنیای مد و تاثرات آن

تاثیرات طراحی وب سایت در دنیای مد

طراحی وب سایت دردنیای مد

طراحی وب سایت دردنیای مد در تمام مراحل طراحی ، تولید ، بازار یابی و فروش ، خرده فروشی و … در دنیای مد وب سایت های مدلینگ تاثیرات خود را بر روی این بازار ها گذاشه است . زیرا دراین برهه از زمان که زنان و مردان برای خرید انواع لبای به دنبال مدل های سال می گرددند بهترین بستر برای دیدن مدل های روز دنیا وب سایت و شبکه های اجتماعی می باشد تا حدی این تکنولوژی پیشرفت کرده است

که شما می توانید با استفاده از هوش مصنوعی و یا نرم افزار های کامپیوتری و موبایلی استفاده کنید و لباس ها یی را که می خواهید تهیه کنید ابتدا به صورت مجازی بپوشید و تعقیراتی که این لباس ها بر روی روی ایجاد می کنند را ببینید و در صورت علاقه آن را خریداری نمایید.

طراحی وب سایت فروشگاهی

وب سایت های فروشگاه های اینترنتی و شبکه های مجازی نوع خرید افراد را متحول کرده است و این وب سایت ها و شبکه های اجتماعی خرید سنتی که با گشت و گذر در محله ها ای که دست فروشان و مغازه انواع پوشاک را می فروختند را تعقیر داده است و روز به روز در حال توسعه می باشد و اگر شما می خواهید از این قافله عقب نمانید باید به فکر چاره باشید که مهمترین آنها طراحی وب سایت های فروشگاهی و استفاده از شبکه های مجازی می باشد .

به طورکلی فناوری طراحی وب سایت تاثیرات قابل توجه در صنعت مد در حیطه های تولید کننده ، مصرف کننده و بازار یابی را گذاشته است.

مشخصات طراحی وب سایت دردنیای مد

برای طراحی وب سایت دردنیای مد شما باید به این ویژگی ها بسیارمهم توجه کنید به دلیل اینکه مراجعه کنند به وب سایت شما به صورت فیزیکی نمی تواند محصول مورد نظر خود را بررسی شما شما باید در حد امکان این انتخاب را برای مراجعه کنند وب سایت شما آسانتر کنید یکی از روشهایی که باید شما مد نظر بگیرید استفاده از عکسهای بزرک و با کیفیت است و همینطور از رنگ بندی های متنوع یک محول که در اختیار دارد باید برای مراجعه کننده معرفی کنید

و نکته دیگر این است که همانطور که در صنعت مد رواج دارد باید سایز بندی های دقیق از محصول خود در اختیار بازدید کننده قرار بدهید که بازدید کننده بتواند طبق تجربیات خود در خرید ای سنتی خرید خود را انجام بدهد.

و نکته دیگر در صورت امکان شما باید از فیلم های تبلیغاتی برای محصول مورد نظر استفاده کنید تا بازید کننده بتواند خود را در شرایط مشابه ی که در فیلم به نمایش داده شده است تداعی کند که این موضوع یکی از مهمترین روشهای جذب مشتری می باشد شما باید با در دست داشتن مشخصات بازید کننده بتوانید در صورت مراجعه دوباره آن بازدید کننده به وب سایت خود بخواهید نظرات خود را در مورد خرید قبلی خود بیان کند تا بازدید کننده های دیگر از نظرات مثبت خریداران استفاده کنند و ترغیب به خرید محصول معرفی شده از طرف شما بشود.

استفاده از رنگ های سال و مدهای به روز زیرا بیشر بازدید کنندگان برای جستجوی محصول مود نظر خود به دنبال طراحی وب سایت هایی می گردند که از رنگ های سال و مدل های روز استفاده می کنند .

تاثیرات صفحات اجتماعی در صنعت مد

صفحات اجتماعی یکی از موثرترین و تاثیر گذار ترین تکنولوژی است که در صنعت مد وجود دارد زیرا در این صفحات اجتماعی شما به تعداد زیادی از کاربران دسترسی دارید و این امکان وجود دارد که کاربران با محصولات شما آشنا شوند و نظرات خود را در این =پلتفرم در اختیار کاربران دیگر قرار بدهند فقط تنها مشکلی که این صفحات اجتماعی دارند این است است که اعتبار کمتری نصبت به وب سایت های فروشگاهی دارند .

برای این کار نیز شما می توانید با طراحی وب سایت دردنیای مد کاربران را از صفحات اجتماعی به وب سایت خودتان راهتنماعی کنید تا از وب سایت شما دیدن بفرمایند و خرید خود را در سایت شما انجام بدهند.

هر قدر تعداد بازدید کنندگانی که از صفحه اجتماعی شما بیشر لینک به وب سایت شما بزند موتور های جستجو رتبه بهتری را برای وب سایت شما در نظر می گیرد و این کار باعث می شود شما به غیر از آشنایانتان از میزان کاربران بیشتری در وب سایت استفاده نمایید .یکی از بهترین روشهای سئو وب سایت این است که شما از این صفحات اجتماعی ورودی های زیادی را داشته باشید.

نرم افزار های واقعیت مجازی

با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار هایی به وجود آمده است که شما می تواتنید قبل از خرید یک لباس آن را بپوشید و تجربه مجازی پوشیدن این لباس ها را داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید نوع لباس و یا شلوار و … را داشته باشید که در ادامه به چند نرم افزار در این رابطه می پردازیم.

ویژگی نرم افزار Optitex

– قابلیت ایپورت کردن تصاویر به صورت ایستاده
– قابلیت ایپورت کردن لباس
– قابلیت ساخت لباس به صورت کاملا هوشمند
– قابلیت در نظر گرفتن حجم و سایز ورنگ و جنس و … در هنگام طراحی
– قابلیت طراحی و نمایش 2 بعدی و 3 بعدی لباس
– قابلیت به تن کردن مجازی لباس پس از آماده شدن
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

از این نرم افزار می توانید در طراحی وب سایت دردنیای مد استفاده کنید.

تاثیرات طراحی وب سایت در دنیای مد
تاثیرات طراحی وب سایت در دنیای مد

نکته های مهم برای طراحی وب سایت دردنیای مد

ناوبری ساده در وب سایت

سعی کنید درطراحی وب سایت دردنیای مد خود به بازدید کننده با استفاده از لینک های مناسب به دنبال محصولی مورد نظر خود دسیابی پیدا کنند مانند استفاده از لینک های محصولات ، محصولات مشابه ، رنگ بندی های و ساز بندی های مناسب برای پوشاک و یا کفش و هر چیزی که در وب سایت خود به فروش می رسانید دقت کنید که تمام لینک هایی که به صفحات خود می دهید دقیقا همان چیزی باشد که در توضیح مختصر برای کاربر معرفی کرده اید.

طراحی وب سایت دردنیای مد واستفاده از منوی مناسب

سعی کنید از منوهای اصلی ، دسته بندی و منوی های چسبان استفاده کنید و به گونه ای دسته بندی کنید که بازدید کننده سر در گم نشود و هر چه سریعتر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.طراحی وب سایت دردنیای مد

طراحی وب سایت دردنیای مد وعکس های باکیفیت

سعی کنیداز عکس ها و فیلمهای با کیفیت استفاده کنید تا زمانی که بازدید کنند از سایت شما را جستجو می کند عکس های با کیفیت را تماشا کند زیرا در دنیای امروزی که تمام فروشگاهها به دنبال این می گردند که مشتری را در یک نگاه جذب خود گردانند. همانگونه که می دانید در فروشگاههای موجود که به صورت سنتی فعالیت می کنند بیشترین هزینه را برای ویترین خود انجام می دهند نور پردازی های آنچنانی که در نگاه اول محصولات را به گونه ای که می خواهند به مشتری نمایش می دهند.

در طراحی وب سایت دردنیای مد شما نیز همان ویترین مغازه است هر قدر زیباتر طراحی کنید مطمعا بازدهی بهتری را به شما می دهد.

انتخاب رنگ برای معرفی برند شما

سعی کنید برای برند خودتان یک رنگ بندی خاص را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد و بازدید کننده با مشاهده رنگ خاص که شما برای خود انتخاب کرده اید به یاد برند شما بیفتد.

طراحی وب سایت دردنیای مد استفاده از متن کمتر

در یک وب سایت فرو ش پوشاک بهترین راه حل برای اینکه بتوانید بازدید کننده را جذب کنید بهتر است از متن کمتری استفاده کنید زیرا بازدید کننده از خواندن مطلب زیاد رضایت مند نیست و می خواهد آن محصولی را که در ذهن خود دارد هر چه سریعتر انتخاب نماید.

برای طراحی وب سایت دردنیای مد مربوط به پوشاک سعی کنید صفحات ریسپانسیو استفاده کنید

سعی کنید طراحی وب سایت ها خود را به گونه ای استفاده کنید که در موبایل به راحتی به نمایش در بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *